ارزش واقعی: 159,000 تومان
پرداخت شما: 127,200 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

بازار تهران - شماره تماس:021-55154882

ویژگی ها

    - ادوتویلت مردانه Burberry - London

- نوع رایحه: تند، خنک، شرقی

- ساختار رایحه: ادویه، اسموکی

- نت آغازی: اسطوخودوس، ترنج و دارچین

- نت میانی: میموزا و چرم

- نت انتهایی: اپوپوناکس، برگ توتون و تنباکو و چوب گایاک

- حجم: 100 ml

- ساخت کشور انگلستان

- دارای هولگرام شرکتی، شبنم، لیبل اصالت کالا و جواز وزارت بهداشت

- این کالا به تاییدیه فروشنده ارجینال می باشد

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 20 اسفند تا 31 فروردین 1395

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای خرید یک عطر

- امکان تحویل حضوری در محل با هماهنگی قبلی

- امکان ارسال در شهر تهران با پیک و پست معمولی و پیشتاز به انتخاب مشتری با پرداخت هزینه پیک به صورت جداگانه

- امکان ارسال به شهرستان با پست معمولی و پیشتاز به انتخاب مشتری و پرداخت هزینه به صورت جداگانه

- جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55154882 تماس بگیرید

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

- قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

- ارائه پرینت نت برگ الزامی است

توضیحات

طراح سال آمریکا از کودکی عاشق طراحی لباس بود شاید طراحی لباس سخت باشد؛ اما اگر شما استعداد داشته باشید، دنیا آن را تشخیص می‌دهد.» این جمله «کلوین کلاین» است که در سال ۱۹۴۲ در یکی از محلات فقیرنشین نیویورک متولد شد.

کمپانی بزرگ کلوین کلاین در سال ۱۹۶۸ میلادی شروع به کار کرد. اصلی‌ترین فعالیت این کمپانی در زمینه پوشاک آقایان برای تمامی سنین مختلف بود و همچنین در زمینه تهیه و تولید ادکلن‌های خوشبو فعالیت زیادی داشت. آنها اولین سفارش خود را به مبلغ ۵۰ هزار دلار از یکی از فروشگاه‌های معروف نیویورک دریافت کردند و با توجه به اینکه آنها طراحان جوان و جویای نامی بودند، این یک موفقیت بزرگ به حساب می‌آمد. کلوین به تدریج پله‌های‌ترقی را طی کرد و با طراحی لباس‌های زیبا روز به روز بر معروفیتش افزوده می‌شد.

کلاین عقیده داشت که در دنیای مد راه راحت و ساده‌ای برای موفقیت وجود ندارد. او می‌گفت: «‌مد تجارتی سخت و دشوار است. شغلی است که شما باید واقعا در آن کار کنید. فرقی نمی‌کند که یک فروشگاه خیلی کوچک داشته باشید یا تجارت شما خیلی وسیع باشد، در هر صورت باید تمام وقت و انرژی خود را به آن اختصاص بدهید. راه آسانی برای انجام این حرفه وجود ندارد.» در سال‌های ۱۹۷۳ تا-۱۹۷۶ او جایزه اسکار مد آمریکا -(coty awards) را از آن خود کرد.

در سال ۲۰۰۳ کلوین، فرانسیسکو کوستا طراح برزیلی را برای لباس‌های زنانه و ایتالو زوچلی را برای طراحی لباس‌های مردانه استخدام کرد. هنرمندان زیادی تاکنون در مراسم اسکار، لباس‌های طراحی شده توسط کلوین کلاین را بر تن داشته‌اند. کلوین هنوز هم هر سال مجموعه لباس‌های بسیار زیبایی ارائه می‌کند. این طراح مشهور و برجسته آمریکایی که چهار دهه از حضورش در دنیای مد و افتتاح برندش می‌گذرد، می‌گوید: «هدف من این است که از اصالت و زیبایی خیاطی سنتی در طراحی لباس‌های راحتی و واقع گرایانه خود استفاده کنم.» او لباس‌های ساده خود را با رنگ‌های ملایمی طراحی می‌کند که هم برای زنان و هم برای مردان قابل استفاده هستند. وی که یکی از طراحان کلاسیک آمریکایی است، توانسته جین، پیراهن و نیز طیف وسیعی از انواع پوشاک و دیگر محصولات مربوطه را کاملا به سبک آمریکایی در آورد.

کلوین کلاین بیش از همه برای تبلیغات جالب شلوارهای جین خود معروف است، البته برند CKکلوین کلاین انواع محصولات از عینک آفتابی تا ملافه را شامل می‌شود. کلاین به جوانان توصیه می‌کند: «‌در نهایت شما باید اعتماد‌به‌نفس داشته باشید. شما نیاز دارید که مردم به شما اعتقاد داشته باشند. شما باید یک رهبر خوب باشید. حتی اگر نامطمئن و مشکوک هستید، آن را نشان ندهید.» محصولات این کمپانی فروش بسیار خوبی در اروپا و آمریکا دارد. کلوین کلاین سال گذشته به عنوان بهترین طراح سال آمریکا انتخاب شد و با فروش حدود ۵/۲ میلیارد دلار سهم بزرگی در بازار لباس داشت.

خاطره‌هایی که با دیگران تجربه کرده‌اید با استشمام رایحه‌‌ای مجسم می‌شوند؛ همین اتفاق درباره‌ی شما هم صدق می‌کند. دوستان‌تان سال‌ها بعد با رایحه‌ای شما را به‌خاطر خواهند آورد. شخصیت خاص و منحصربه‌فردتان‌ با رایحه‌ای که دیگران از شما به خاطر می‌آورند، باقی می‌ماند. همسرتان هرجا بوی عطری را که در اولین دیدار زده بودید بشنود، به یاد شما خواهد افتاد. کارفرمای شما با شنیدن رایحه‌ی عطرتان به یاد مصاحبه‌ی کاری‌تان میافتد. دوستان‌تان عطری که در مهمانی زده بودید را بیش از هر چیز دیگری به خاطرشان خواهند ‌سپرد.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط