ارزش واقعی: 35,000 تومان
پرداخت شما: 11,900 تومان

17 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

سهروردی شمالی، بین خ بهشتی و مطهری،خ میرزای زینالی - شماره تماس:88756231

ویژگی ها

- هیجان متفاوت بازی ها و سرگرمی های روانشناسی (کوکولوژی) در اولین باشگاه روانشناسی کشور (+18)

- برای اولین بار در کشور از سوی باشگاه روان شناسی موج مثبت برگزار می شود

- یک موقعیت جدید برای شبیه سازی تفکرات درونی و تحلیل زندگی واقعی شما به کمک بازیها و سرگرمی های روان شناسی

- رنگین کمان، کارگاه "نیلی " نشان دهنده ی حس درونی قوی، صلح و آرامش است. نیلی روشن و شفاف نشان دهنده ی احساسات درونی عمیق همراه با شهودی قدرتمند است. ارتباطات شما روشن و عمیق، توأم با حس عاشقانه است

- شما در این برنامه سه ساعته (ششمین رنگ از برنامه رنگین کمان کوکولوژی) می توانید برای اولین بار در کشور:

 

- بخش نیلی وجودتان(رهبری و تاثیرگذاری) را زندگی کنید!

 

 برنامه رنگین کمان کوکولوژی که در ذیل توضیحات بیشتری درباره آن ارائه شده است،یک موقعیت جدید از باشگاه روان شناسی موج مثبت برای شبیه سازی تفکرات درونی و تحلیل زندگی واقعی شما به کمک بازیها و سرگرمی های روان شناسی است و در این برنامه موارد زیر را شامل می شود:

 

 - معماهای روان شناسی،مواجهه با تصاویر معنایی ، ویدئوی نیلی، آنالیز توانایی رهبری و تاثیرگذاری شما در گروه،موسیقی نیلی، نمادشناسی فکری و رفتاری نیلی ها، نمایش/بازی گروهی ، تست کوکولوژی، تجسم خلاق و...این برنامه ترکیبی، با هدف خلق یک اوقات فراغت پیشرفته و بر اساس نظریه بازی ها(جان نش-نوبل ۱۹۹۴) پایه ریزی شده است که به مدل سازی روابط انسانی (بازی های استراتژیک) و آنالیز فعالیت های فردی و گروهی شرکت کنندگان طی ۸ برنامه می پردازد.در این شیوه شاید مهمترین تفاوت آن است که یادگیری،تنها با گفتن به افراد آموخته نمیشود؛ بلکه بایستی توسط خود افراد و از طریق شیوه هایی مانند پرسش، کشف (Discovery) ، تعامل (Interaction) و مهمتر از همه،تفریح آموخته شوند.

 

 - در سرای محله عباس آباد

- همراه با پذیرایی

- کاغذ و قلم همراه داشته باشید!

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 16 اسفند تا 16 اسفند 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- ظرفیت محدود: تنها 60 نت برگ موجود است

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- زمان برگزاری: جمعه 16 اسفند ماه از ساعت 16 الی 19

- برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 88429447 تماس حاصل فرمایید

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی می باشد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

به کلاس نیلی از برنامه رنگین کمان کوکولوژی (بازی ها و سرگرمی های روان شناسی) رسیدیم.

در جلسات قبلی (قرمز، نارنجی، زرد ، سبز ، آبی) تمرکز بیشتر بازی ها روی ارتباط موثر شخص با خودش بود.

در قرمز روی بخش جنگجوی درون، مبارزه طلبی ، قاطعیت،استقامت و جنگاوری مثبت برای رسیدن به اهداف صحبت کردیم.در رنگ نارنجی بر روی جویندگی ، خلاقیت ،رندی و شیوه های حل مساله و برون رفت از تنگناهای زندگی تمرکز کردیم. در رنگ زردبه پیشرو بودن در زندگی،کاریزما، توانایی رهبری و نیز قابلیت نفوذ و تاثیر بر روی دیگران در زندگی، در رنگ سبز انعطاف پذیری ، پذیرش طرف مقابل و راههای برقراری ارتباط موفق و موثر با دیگران، رنگ آبی پذیرش دیگران و تفکر برنده-برنده پرداختیم .

در ادامه برنامه رنگین کمان، کارگاه "نیلی " نشان دهنده ی حس درونی قوی، صلح و آرامش است. نیلی روشن و شفاف نشان دهنده ی احساسات درونی عمیق همراه با شهودی قدرتمند است. ارتباطات شما روشن و عمیق، توأم با حس عاشقانه است

نیلی نشان دهنده ی حس درونی قوی، صلح و آرامش است. نیلی روشن و شفاف نشان دهنده ی احساسات درونی عمیق همراه با شهودی قدرتمند است. ارتباطات شما روشن و عمیق، توأم با حس عاشقانه است.

جلسه نیلی رنگین کمان

در ادامه برنامه رنگین کمان، کارگاه "نیلی" نمادی از اهمیت همراهی با گروه و کار گروهی می باشد.

انسان موجودی است اجتماعی (ریشه کلمه انسان از انس و الفت گرفته شده است) و به همین دلیل انسانها تمایل دارند بصورت اجتماعی و گروهی و دسته جمعی کار و فعالیت کنند. مضافاً به اینکه انجام بعضی کارها خارج از حد توان فیزیکی و فکری و عقلایی یک نفر بوده و همین ایشان را ملزم میسازد که دست به دامان کارهای گروهی و دسته جمعی و شوند.

لیکن برای اینکه بتوان، از این خصیصه ‌به بهترین نحود استفاده نمود، بطوریکه سایر موارد حاشیه ای در مجاورت و در کنار هم کار کردن، را اصلاح کرده و ارتباطات افراد مانع و مزاحمتی برای انجام کار و یا رسیدن به اهداف ایجاد ننماید، لازم است با دقت نظر بیشتری این حالات را بررسی نموده و در مورد چگونگی انجامآنها آگاهی بیشتری کسب نماییم. به همین منظور 2 مدل اصلی کاری که انسانها با هم به همکاری می پردازند را بررسی می کنیم.

الف)کار سازمانی (دسته جمعی)

در این نوع همکاری ، توانمندی افراد برای انجام کار مشخص و معین ، مهم است. هر یک از افراد شرح کار واضح و مشخصی دارند و مدیریت از جایگاهی بالاتر اتفاق می افتد .

افراد مانند چرخ دنده های بهم متصل، باهم همکاری دارند و اگر بنا به هر دلیلی یکی از آنها قادر به ادامه همکاری نباشد، براحتی میتوان شخص دیگری را به عنوان جایگزین معرفی کرد و در سیستم قرار داد.

افزایش انرژی افراد با این نوع همکاری مانند بازی طناب کشی است ! که نیرو و توان افراد به هم افزوده شده و با قدرتی مضاعف عمل مینمایند.

ب) کار گروهی (TEAM WORK)

در این سیستم از همکاری، حضور تک تک افرادبرای بدست آوردن نتیجه مطلوب، لازم و ضروری است و اثر گذاری فرد در سیستم ،‌تنها به توانمندی فیزیکی و دانش او بستگی ندارد . بلکه جنس فردیت و هویت شخص،‌ در کار لحاظ میشود و با عدم حضور یکی از اعضا ، تولید محصولی مشابه با زمان حضور او امکان پذیر نمیباشد .

در این سیستم انرژی افراد چندین و چند برابر شده (سینرژی به وجود می آید) مثلاً از همکاری ١٠ نفر نیرویی به اندازه همکاری ۵٠ نفر ایجاد میشود.

 

طراحی کلاس کار تیمی بسیار جذاب و کاربردی می باشد و بازیکنان کلاس در این کارگاه از طریق شیوه خلاقانه رنگ ها علاوه بر آشنایی با مباحث تئوری کار گروهی، در فضایی صمیمی و غیر رسمی شیوه های ارتباطی در گروه را تجربه خواهند نمود، در این کارگاه علاوه بر مباحث علمی و تئوری که سعی شده است کوتاه و مختصر و کاربردی ارائه شود، فراگیران شیوه های نوین تدریس از جمله، بازی های مدیریتی، تشکیل گروه های مباحثه، ایجاد ارتباطات دو سویه جهت بحث و تبادل نظر در تیم ها، انجام کارهای عملی و در فضای امن کلاس را تجربه خواهند کرد.

در پایان این کلاس شرکت کنندگان ضمن بهره مندی از تجربه ای ارزشمند در زمینه های آموزشی، توانایی برقراری ارتباطات اثربخش با توجه به مدل رفتاری خویش و دیگران را کسب می نمایند.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

نیروانا م

برنامه کوکولوژی وا قعا جالبه من که خیلی دوسدارم مرسی :)

صبا سروش مهر

سلام دوستان ، من تو برنامهای قبلی کوکولوژی که برگزار شده بود شرکت کردم. پیشنهاد میکنم که شما شرکت کنید حتما استفاده لازم رو می برید و روز پر هیجانی رو سپری می کنید.