ارزش واقعی: 25,000 تومان
پرداخت شما: 9,000 تومان

4 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

سهروردی شمالی، بین خ بهشتی و مطهری،خ میرزای زینالی - شماره تماس:88756231

ویژگی ها

- برای اولین بار در کشور: پکیج های 15 گانه بهبود زندگی و مشاوره گروهی(گروه درمانی) در باشگاه روان شناسی موج مثبت

- باشگاه موج مثبت برای اولین بار و با همکاری سایت نت برگ، امکان انتخاب پکیج های مشاوره گروهی (گروه درمانی) را به اعضای سایت پیشنهاد می کند.این خدمات که به صورت تخصصی و زیر نظر مشاوران و روان شناسان حرفه ای اجرا خواهد شد، به شرح زیر بوده و به قیمت تمام شده بسیارکمتری نسبت به جلسات مشاوره با همان درمانگران ارائه می شود.

- امکان انتخاب از 15 پکیج زیر :
    - مجموعه اول: ازدواج و زناشویی در ۶ پکیج
    - مجموعه دوم: مهارت های زندگی در ۳ پکیج
    - مجموعه سوم: گروه درمانی در ۴ پکیج
    - مجموعه چهارم: کودک و نوجوان در ۳ پکیج

- برای مشاهده پکیج ها، نام اساتید، روزها و ساعات برگزاری کارگاه ها این فایل را دانلود کنید

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 30 آذر تا 11 دی 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- در هر پکیج حداکثر 10 نفر می توانند شرکت داشته باشند.گروه های 7-10 نفره بعدی به ترتیب در اولویت هماهنگی قرار می گیرند.
- هر پکیج تنها یک جلسه در هفته برگزار می شود. بنابر این شرکت کنندگان می توانند فقط یکی از تاریخ های اعلام شده را انتخاب کنند.
- ثبت نام نت برگی ها تنها برای اولین جلسه مشاوره است که در صورت تمایل شرکت کنندگان، جلسات مشاوره می تواند حداقل با ظرفیت 8 نفر (بدون تغییر پرداخت) ادامه پیدا می کند.
- خریداران می بایست نهایتا تا 48 ساعت پس از ثبت نام در هر پکیج، با باشگاه موج مثبت هماهنگی های لازم را به صورت تلفنی(بین ساعات 10 الی 17) انجام دهند
- مدت زمان هر جلسه حدود 70 دقیقه است

- برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 88756231 تماس حاصل فرمایید

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی می باشد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

گروه درمانی چیست؟
گروه درمانی یا مشاوره گروهی همانند روان درمانی یا مشاوره انفرادی است با این تفاوت که روانشناس به جای تمرکز بر روی یک فرد و مشکلات مختص به وی با یک گروه و یا چندین نفر سروکار دارد که دارای مشکلات مشابهی هستند. معمولاهر یک از اعضا مشکلات خود را در گروه مطرح می کند. بازخورد و مشکلات دیگر اعضا را نیز می شنوند و در مورد آنها نظر، احساسات و افکار خود را بیان می کند. روانشناس نیز به عنوان مدرس و عضو تسهیل گر و بی طرف، هریک از اعضای گروه را در مسیر مناسب حل مشکلاتشان هدایت می کند.
مزیت های مشاوره گروهی نسبت به جلسات مشاوره فردی کدام است؟
ـ مشاوره گروهی از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر از جلسات مشاوره انفرادی است.
ـ فرد می‌تواند از مشاهده مشکلات دیگران که مشابه یا شاید شدیدتر از مشکل خود اوست، به تحلیل جامعتر و عمیقتری دست پیدا کند.
ـ از مشاهده رفتار دیگران و بازخوردهایشان در طول جلسات، می‌توان نگرش‌ها و عکس‌العمل‌های تازه ای را برای حل مساله پیدا کرد.
ـ اعضای گروه غالبا همسن هستند و گروه می‌تواند مقیاس کوچکی از جامعه بیرونی باشد. بر این اساس اعضای گروه می‌توانند در ادامه جلسات از یکدیگر حمایت کرده و بازخورد شیوه هایی را که هر هفته آزموده و بهتر نتیجه گرفته اندرا  به هم منتقل نمایند .
 ـ گروه‌ها به افراد کمک می‌کنند نسبت به نیازها و مشکلات دیگران توجه و حساسیت بیشتری به خرج داده و در مسیر کار احساس تنهایی نکنند
- مطالعات انجام شده بارها به اثبات رسانیده است که در یک گروه انگیزه های درمانی با قدرت و شدت بیشتری ایجاد شده و ادامه پیدا می کند.
ـ معمولا در جلسات مشاوره گروهی علاوه بر شیوه های حل مساله گروه، اطلاعات و آموزش های ارزشمندی نیز از سوی روان شناس ارائه می شود.
- اهداف مشترک گروه، اعضای گروه را به هم ‌پیوند داده و موجب انسجام و همبستگی آنان در مواجهه با مسائل محیط بیرون از کلاس می‌گردد.
- ما در مشاوره گروهی این فرصت را پیدا می كنیم كه بفهمیم بسیاری از رازهای وحشت زا و جنبه های نفرت انگیز خودمان در واقع تجارب معمول انسانی هستند و این باز شناسی قسمت بزرگی از فرایند درمان های روانشناختی است.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.