ارزش واقعی: 35,000 تومان
پرداخت شما: 9,800 تومان

85 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

سهروردی شمالی، بین خ بهشتی و مطهری،خ میرزای زینالی - شماره تماس:88756231

ویژگی ها

- همایش تولدی دوباره؛ ویژه برنامه به یاد ماندنی باشگاه روان شناسی موج مثبت برای شب یلدا

- یلدا به معنای تولدی دوباره است. بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن
- یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد!
- تحولی ساده و اساسی در زندگی
- به همراه: آئین شکرگزاری،روایت روان شناختی هفت نماد شب یلدا، شعر، داستانک، تصویر، موسیقی، انارخوران و...
- هدیه ویژه باشگاه موج مثبت به اعضا: سفره عشق و بالون آرزوها !
- عضویت رایگان در اولین باشگاه روان شناسی کشور
- همراه با پذیرایی آش رشته و انار
- هر یک از شرکت کنندگان در این جشن، به اندازه 2 نفر خوراکی به همراه داشته باشند. (هر خوراکی که خود دوست دارید، به نشانه ای از عشق وبرکت و فراوانی وجودتان، تا با کمک هم سفره عشق را مهیا کنیم.)

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 29 آذر تا 29 آذر 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- ظرفیت محدود: تنها 130 نت برگ موجود است

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- زمان برگزاری: جمعه 29 آذر ماه از ساعت 16:45 الی 19

- برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 88756231 تماس حاصل فرمایید

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی می باشد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

 واژه «یلدا» که  ریشه سریانی دارد و به معنای «ولادت» و «تولد» است. منظور از تولد، ولادت خورشید)مهر/میترا)  است.
شب یلدا یا همان شب چله درازترین شب سال، آخرین روز فصل پاییز و اولین شب فصل زمستان است. ایرانیان باستان با این باور که فردای شب یلدا با دمیدن خورشید، روزها بلندتر می‌شوند و تابش نور ایزدی افزونی می‌یابد، آخر پاییز و اول زمستان را شب زایش مهر یا زایش خورشید می‌خواندند و برای آن جشن بزرگی برپا می‌کردند و از این رو به دهمین ماه سال دی (دی در دین زرتشتی به معنی دادار و آفریننده) می‌گفتند که ماه تولد خورشید بود.
ایرانیان نزدیک به چند هزار سال است که شب یلدا آخرین شب پاییز را که درازترین و تاریکترین شب در طول سال است تا سپیده دم بیدار می‌مانند و در کنار یکدیگر خود را سرگرم می‌دارند تا اندوه غیبت خورشید و تاریکی و سردی روحیه آنان را تضعیف نکند و با به روشنایی گراییدن آسمان به رخت خواب روند و لختی بیاسایند. ایرانیان گاه شب یلدا را تا دمیدن پرتو پگاه در دامنه کوه‌های البرز به انتظار باززاییده‌ شدن خورشید می‌نشستند. برخی در مهرابه‌ها (نیایشگاه‌های پیروان آیین مهر) به نیایش مشغول می‌شدند تا پیروزی مهر و شکست اهریمن را از خداوند طلب کنند و شب‌ هنگام دعایی به نام (نی ید) را می‌خوانند که دعای شکرانه نعمت بوده‌است.
جشن یلدا در ایران امروز نیز با گرد هم آمدن و شب‎نشینی اعضای خانواده و اقوام در کنار یکدیگر برگزار می‎شود. آیین شب یلدا یا شب چله، خوردن آجیل مخصوص، هندوانه، انار و شیرینی و میوه‌های گوناگون است که همه جنبه نمادی دارند و نشانه برکت، تندرستی، فراوانی و شادکامی ‌هستند. در این شب هم مثل جشن تیرگان، فال گرفتن از کتاب حافظ مرسوم است.
به همین مناسبت، باشگاه موج مثبت اقدام به برگزاری مراسمی به پاس شب یلدا دارد. در این مراسم شاد به همراه هم به دنبال تولدی جدید هستیم. این جشن در عین شاد و مفرح بودن یک کارگاه آموزشی برای کسب موفقیت، ثروت و عشق در زندگی است. اصول ثروت و موفقیت و عشق در زندگی ارایه می شود و برای آنها تمرین هایی در کلاس و برنامه ایی برای بکارگیری این اصول در زندگی روزانه ارایه می گردد.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

فریناز محمدی

salam,bebakhshid az hesabe man 2bar pool kasr shod,ama yebaresh movafagh shod,chera??

نت برگ

فریناز جان، یک خرید برای شما ثبت شده است درخصوص خرید دوم مبلغ کسر شده نیز پس از رفع مغایرتهای بانکی ظرف 48 الی 72 ساعت از سوی بانک به حساب شما برگشت داده میشود. در صورت عدم برگشت مبلغ طی مدت زمان مذکور میبایست تاییدیه بانکی خود را از طریق فکس یا ایمیل به support@netbarg.com ارسال فرمایید تا در اسرع وقت مبلغ عودت گردد.

پرستو مقدم

سلام شبتون به خیر اولین باره که از نت برگ خرید میکنم خریدم با موفقیت انجام شده برام پیام اومده که کدهامو به فروشنده تحویل بدم روز جمعه باید این کارو انجام بدم یعنی لازم نیست قبلش با کسی هماهنگ کنم؟

نت برگ

پرستو جان، روز جمعه 29آذر ماه با ارائه پرینت نت برگ خود می توانید در برنامه شرکت کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.