ارزش واقعی: 35,000 تومان
پرداخت شما: 11,900 تومان

7 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

سهروردی شمالی، بین خ بهشتی و مطهری،خ میرزای زینالی - شماره تماس:88756231

ویژگی ها

 - سبز رنگ تعادل است و خواص مثبت روانشناسی آن شامل هارمونی، رفع خستگی، عشق جهانی، استراحت، تازگی و ترمیم، اطمینان، آگاهی های محیطی و صلح می باشد

- برای اولین بار در کشور از سوی باشگاه روان شناسی موج مثبت برگزار می شود

- یک موقعیت جدید برای شبیه سازی تفکرات درونی و تحلیل زندگی واقعی شما به کمک بازیها و سرگرمی های روان شناسی

- شما در این برنامه سه ساعته ( چهارمین رنگ از برنامه رنگین کمان کوکولوژی)می توانید برای اولین بار در کشور:

- در جلسات قبلی (قرمز، نارنجی و زرد) تمرکز بیشتر بازی ها روی ارتباط موثر شخص با خودش بود

- در ادامه برنامه رنگین کمان، کارگاه "سبز" نمادی است از انعطاف پذیری ، پذیرش طرف مقابل و راههای برقراری ارتباط موفق و موثر با دیگران. این جلسه شامل بازی هایی است که به  ارتباط  موفق و موثر شخص با دیگران می پردازد

 - در سرای محله عباس آباد

- کاغذ و قلم همراه داشته باشید!

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 20 دی تا 20 دی 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- ظرفیت محدود: تنها 50 نت برگ موجود است

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- زمان برگزاری: جمعه 20 دی ماه از ساعت 16 الی 19

- برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره 88756231 تماس حاصل فرمایید

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی می باشد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

 خدایا! به من کمک کن پیش از آنکه درباره راه رفتن کسی قضاوت کنم، کمی با کفش های او راه بروم!
درباره ما:
گروه رنگین کمان در این جلسات، با استفاده از بازی هایی هدفمند، فضایی امن و بی خطر از اساسی ترین چالش های ارتباطی بین افراد فراهم می کند تا یادگیرندگان بدون درنظرگرفتن عواقب و پیامدهای انتخاب های خود،مانند دیگر جلسات این برنامه و در دنیایی شبیه به دنیای واقعی ، بدون ترس از قضاوت تصمیم بگیرند ، شیوه منحصر به فرد خود را برگزینند، خطا کنند و با نتیجه هر یک از انتخاب های خود یا دیگران مواجه شوند.
در گزارش های چند هفته بعد شرکت کنندگان در برنامه رنگین کمان،تعمیم بازیهای روان شناسی انجام شده و زندگـی كردن آزاد ارزش های درونی شان در محیط گروهی بازی(با بكارگـيری "پذيرش، تعهـد و مسئوليت" ناشی از آن)، عنوان شده است که وضعـيت منفعل و غيرسازنده زندگی، تبديل به فرصـتهـای سـازنده ای برای ايجاد وضعيت مطلوب در روابط آنها شده است.

برنامه های کوکولوژی( سرگرمی روانشناختی) باشگاه موج +
سرگرمی روان شناختی چیست؟
سرگرمی روان شناختی، مجموعه ای از فعالیت های جسمی  یا ذهنی هدف دار است که به صورت فردی یا گروهی انجام شده و شرکت کنندگان در آن علاوه بر کسب لذت و گذران اوقات فراغت ، می توانند به نوعی خودشناسی، تنظیم رابطه با دیگران و یادگیری حضور موثرتر در محیطهای مختلف خانواده، کار و اجتماع دست پیدا کنند.
به عبارت دیگر، سرگرمی های روانشناسانه موقعیتی جدید برای سپری کردن یک اوقات فراغت پیشرفته و متفاوت است که می خواهد با فراهم ساختن فضایی آزاد ، سالم، غیرتصنعی،مفرح و سرگرم کننده، در جهت کاهش استرس های روزانه شرکت کنندگان برآید. ضمن آنکه بر اساس موضوع هر برنامه و در یک فرایند تعاملی ، آنها را با موقعیت ها ، پرسشهاو تصاویری مواجه کندکه عموما نمود شبیه سازی شده  افکار و واکنشهای آنان در زندگی واقعی است، تا در این روند به نوعی خودشناسی دست پیدا کنند.
چرا باشگاه موج مثبت چنین برنامه ای را اجرا می کند؟
با توجه به فشارهای روانی و نیاز فزاینده ساکنین کلان شهرها به تفریح و شادی برای حفظ سلامت روان و ارتقای کیفیت زندگی، باشگاه موج مثبت در قالب ارائه یک برنامه ابتکاری که ناظر به سبک جدیدی از سرگرمی با محتوا و تم روان شناسی است، اقدام به اجرای طرح حاضر نموده است.


سرگرمی های روان شناختی موج مثبت چه هدفی را دنبال می کند  و چه فایده ای دارد؟
این برنامه قرار است مانند یک آینه جادویی باشد! تقریبا همه بازیها و فعالیتهای این برنامه  به گونه ای هدفمند، برای کشف و بازبینی جنبه های مختلف رفتار واقعی و تمایلات درونی شرکت کنندگان، طراحی شده که در راستای تحلیل سبک زندگی آنها است.
همچنین افراد در روند ارتباط خود با دیگران- بر اساس بازیها وفعالیت هایی که برای هر برنامه انتخاب می شود- ، شیوه های مناسبی برای درخواست کردن یا رد محترمانه درخواست ها، ابراز وجود، خواندن زبان بدن، ، کنترل رفتار، انجام کار گروهی ، مدیریت نقش  و در یک کلمه، " برنده- برنده " بازی کردن را تجربه کرده و می آموزند.
چرا سرگرمی های روان شناختی می تواند به تغییرات موثر و عمیق منجرشود؟
غالبا در فضای مشارکتی و آزاد- جائیکه ترس از قضاوت شدن رنگ می بازد- ، امکان شناخت افراد از علایق پنهان، میزان ریسک پذیری و به ظهور رساندن خلاقیت ها و توانایی هایی شان افزایش پیدا می کند، که گاه از آن بی خبرهستند و گاه فرصتی برای تقویت و تبدیل آنها به یک مهارت کاربردی را نیافته اند. در این وضعیت انسان به یک بینش جدید دست پیدا کرده و در زمان لازم قادر به بروز واکنش های تازه ای خواهد شد که بر اساس"خوداگاهی  مبتنی بر یک تجربه واقعی" روی می دهد.
برنامه سرگرمی های روانشناختی موج مثبت، در قالب چه فعالیت هایی صورت می پذیرد؟
این فعالیت ها شامل بازی هایی با زمینه روانشناسی فردی و گروهی ، اسلاید، داستان، تمثیل های نمادین، شعر، معما، موسیقی، حدیث نفس، نمایش، تبادل اطلاعات با شرکت کنندگان، تجسم خلاق (آفرینش انتزاعی آنچه به راستی مي خواهیم ) و مواجهه با تصاویر معنایی می باشد

 

می توانید برای آشنایی با باشگاه موج مثبت اینجا راکلیک کنید!

موج مثبت

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

گلاره رضایی

بازی های برنامه ی "رنـــگ ســبـــز" بسیار جالب , متفاوت و هیجان انگیز بود . من به شخصه بسیار لـذت بردم . ممنون از پیشنهــاد بــسیار خوبتوووون! مشتاقانه منتظر برنامه های بعدی شما هستیم.

لیلا بابايی

سلام وقت بخير من اين جلسه را شرکت کردم و واقعاً عالی بود، از معرفی چنين جلسات مفيدی ازتون ممنونم .برگزاری بقيه رنگها رو هم شما اعلام می کنيد؟

نت برگ

لیلا جان از دیدگاه شما سپاسگزاریم. برنامه های آینده متعاقباً از طریق ایمیل به شما اعلام خواهد شد.