ارزش واقعی: 80,000 تومان
پرداخت شما: 9,600 تومان

9 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

خیابان شریعتی ،بالاتر از میرداماد، روبروی مترو شریعتی ،کوچه آهور، پلاک 36 - شماره تماس:021-22868477

ویژگی ها

نت برگ آنی: امکان استفاده از یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

- کارگاه رفع افسردگی، استرس و خشم بدون دارو (با تکنیک ذهن‌آگاهی یا مایندفولنس)

- ظرفیت 35 نفر

- زمان برگزاری کارگاه: پنجشنبه ۲۹ مرداد – ۴ تا 6:30 بعد از ظهر

- ساعات کاری (برای رزرو جا): شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7 الی 20

- جلسه‌ی اول این کارگاه شامل معرفی کلی تکنیک‌های مایندفولنس یا ذهن‌آگاهی و توصیف نحوه‌ی عملکرد آن است که در یک جلسه‌ی  دو و نیم ساعت برگزار می‌شود.

- در ۸ جلسه‌ی باقی‌مانده‌ی این کارگاه (که شامل این نت‌برگ نمی‌شوند) علاوه بر مباحث تئوری، به تمرینات عملی نیز خواهیم پرداخت و جلسات تمرین‌ها مطابق استانداردهای بین‌المللی برگزار خواهند شد.

- پس از این ۹ جلسه هم شما را تنها نخواهیم گذاشت و با مشاوره‌های پیگیر و دوره‌ای در کنارتان خواهیم بود تا صحت اجرای تمرین‌ها تضمین شود.

- مدرس: مهتاب معتمد (روانشناس بالینی، مدیر بخش روانشناسی بیمارستان تریتا و مربی رسمی یوگا)

 

 

 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 29 مرداد تا 29 مرداد 1394

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- هر نت برگی مجاز به استفاده از یک نت برگ

- هر نت‌برگ برای جلسه اول قابل استفاده است

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- تماس جهت هماهنگی وکسب اطلاعات بیشتر با شماره های 22868477

- زمان برگزاری کارگاه: پنجشنبه ۲۹ مرداد – ۴ تا 6:30 بعد از ظهر

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

 

توضیحات

دقت کرده‌اید که اغلبِ ما، یا در حسرت گذشته‌ای به‌سر می‌بریم که از دسترس ما خارج شده، یا نگران آینده‌ای هستیم که هنوز نیامده؟ این‌طور است که «اکنون» را از دست می‌دهیم و این باارزش‌ترین زمانی است که داریم چون عمر ما مجموعه‌ای است از همین «اکنون»ها.

اگر می‌توانستیم ذهن‌مان را روی «اکنون» نگه داریم چقدر خوب می‌شد، اما حیف که دلش می‌خواهد به یاد گذشته آه بکشد یا این‌که نگران آینده‌ای مجهول باشد. اصلاً فرصت ندارد «حضور» داشته باشد و ببیند که در زندگی‌اش چه می‌گذرد. این‌طور است که افسردگی به سراغش می‌آید، دلسرد می‌شود، استرس می‌گیرد و در یک کلام، «ناآرام» می‌شود و ما را از زندگی سراسر لذت و شادی محروم می‌کند.

دانشمندان برای رسیدن به این هدف تلاش فراوانی کردند و سرانجام در سال ۱۹۷۹ پژوهشگران دانشگاه ماساچوست موفق شدند تکنیک‌هایی را بیابند و گسترش دهند. نام آن را Mindfulness (مایندفولنس) گذاشتند که در فارسی «ذهن‌آگاهی» ترجمه شده است. این تکنیک‌ها اکنون به شکل کارگاه‌هایی با چارچوب مشخص در هزاران کلینیک‌ و مرکز درمانی سراسر جهان برای صدها هزار نفر برگزار می‌شود. با یک جست‌وگوی ساده‌ در گوگل می‌توانید به گستردگی این کارگاه‌ها پی ببرید.

با یادگیری مهارت‌های به کار رفته در این کارگاه می‌توانید بدون استفاده از دارو و با اجرای تکنیک‌های ذهن‌آگاهی، با مشکلاتی مانند افسردگی، استرس، آشفتگی ذهن، خشم، ترس، بی‌خوابی، وسواس و ... مقابله کنید. به این ترتیب دنیا را با دید بهتری خواهید دید و ارتباط بهتری با خود و دیگران برقرار خواهید کرد. همچنین، کسانی که در کارشان نیاز به توجه و تمرکز فراوان دارند (مانند دانشجویان و ورزشکاران) نیز می‌توانند از این تکنیک‌ها برای بالا بردن سطح توجه و تمرکز خود استفاده کنند.

در سرای تندرستی و آرامش معتمد، اجرای کارگاه‌های ذهن‌آگاهی را شخص مهتاب معتمد (مدیر مجموعه) بر عهده دارد. او روانشناس بالینی و مدیر بخش روانشناسی بیمارستان تریتا است اما به‌سبب تجربه‌ای که در زمینه‌ی یوگا دارد (و مربی رسمی است) به‌خوبی با کُنش‌های بدن آشناست و به‌خوبی می‌تواند تکنیک‌هایی را برای آشتی دادن جسم و ذهن آموزش بدهد

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.