فلکه دوم صادقیه،مجتمع طلا،طبقه اول،واحد6 - شماره تماس:44009263-09123892789

ویژگی ها

- گشت های تفریحی در مجموعه لاهیجان 

         - مجتمع تفریحی بام سبزلاهیجان

        -  تالاب کیا شهر

خدمات تور :  بیمه ، لیدر ، وسیله نقلیه توریستی ، راهنما و کمک راهنما

- سرویس صبحانه با منوی باز

- پذیرایی عصرانه

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 13 تیر تا 13 تیر 1393

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- تلفن جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر 44009263 -  09123892789

- خریداران محترم بایستی بلافاصله پس از ثبت خرید خود با آژانس جهت هماهنگی تماس گرفته در غیر اینصورت مسئولیت با خودشان میباشد

- آغاز حرکت : روز جمعه 13 تیر ماه ساعت 4 صبح از هتل تهران ابتدای مطهری

- تجهیزات مورد نیاز : کفش مناسب پیاده روی ،کوله پشتی شخصی، ظروف اولیه شخصی، کرم ضد آفتاب، عینک و کلاه، زیرانداز یکنفره، قرص و داروهای شخصی

- کلیه ورودی ها بر عهده مسافران می باشد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمیباشد

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

توضیحات

 لاهیجان که دارای لقب پایتخت گردشگری جهان اسلام است، مرکز شهرستان لاهیجان، بزرگترین شهر شرق استان گیلان و ۹۵مین شهر پرجمعیت ایراناست. این شهر در ناحیه کوهپایه‌ای قرار دارد و تپه‌ماهورهای آن را بوته‌های چای پوشانده‌است. این شهر در شرق سفیدرود و در ارتفاع ۴ متری قرار دارد. این شهر در سال ۲۰۰۶ با ۷۱،۸۷۱ نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت گیلان (پس از رشت و انزلی) بود، گرچه زمانی شهر اصلی و مرکز اداری (دارالملک) کل ایالت و پایتخت تاریخی بیه پیش بود.

سفیدرود پس از پشت سر گذاشتن مسیری طولانی و با دومنشا در شرق که از کوههای طالقان سرچشمه می گیرد و در غرب که از کوههای شمال زنجان سرچشمه می گیرد سرانجام در محلی به دریای خزر واریز می شود که به آن بندر کیاشهر می گویند. این بزرگترین رود شمال کشور بندر کیاشهر را به شرق و غرب تقسیم می کند در شرق کیاشهر عمده ادارات دولتی واقع شده و در غرب آن که اصطلاحاً به بالا محله معروف است جمعیت محلی سکنی دارند.از مهم‌ترین قسمتهای این شهر می‌توان به ترک محله، گیلده محله، میان‌محله،بالا محله و منطقه شهرک اشاره نمود. روستاهای بزرگی چون دستک، سالکده، لسکوکلایه و لب دریا و امیرکیاسر عمدتاً در شرق و جنوب بندرکیاشهر قرار دارند . منبع درآمد مردم این شهر عمدتاً کشاورزی و ماهیگیری است.

مرغوب‌ترین برنج کشور در این منطقه عمل آوری می شود و در فصل صید بازار ماهی شهر رونق خاصی داشته و از اقصی نقاط کشور برای خرید ماهی عازم منطقه می شوند خاویار کیاشهر از معروفیت جهانی برخوردار است و بادام زمینی و سبزی و صیفی عمده کشاورزی مردم منطقه محسوب می شود. روزهای چهارشنبه در این شهر روز بازار عمومی است و کاسب کاران دوره گرد بساط خود را در این شهر می گسترانند.

در پایان رودخانه سفیدرود و در ریزشگاه آن به دریا و در سمت شرق و غرب آن پارک ملی بوجاق قرار گرفته که هر ساله و بخصوص در فصل زمستان پذیرای پرندگان مهاجر است. قسمت شرق تالاب دارای فضای مفرح با جاذبه توریستی فوق العاده است و گذر یک پل چوبی از وسط آن، که به ساحل ماسه ای دریا منتهی میشود چشم انداز دلپذیری به این منطقه بخشیده است. در ابتدای مسیر منتهی به پل که از وسط شهر عبور می‌کند هتل بزرگ دریا قرار دارد.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.