کمینه ارزش: ۹۰,۰۰۰ تومان
کمینه پرداخت : ۱۹,۸۰۰ تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

شهرک اکباتان، فاز یک، بلوک C2، باشگاه ورزشی افروز - شماره تماس:09365372446

ویژگی ها

- نت برگ آنی: امکان استفاده، یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

- امکان انتخاب از بین پکیج های زیر:

    - پکیج 1: ایروبیک مارشال در باشگاه ورزشی افروز

- مدت دوره دو روز در هفته است

    - پکیج 2: بدنسازی در باشگاه ورزشی افروز

- مدت دوره 3 روز در هفته است

- مدت زمان دوره 1 ماه

- ویژه بانوان

- باشگاه افروز دارای مربیان حرفه ای برای تمامی دوره های ورزشی

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 21 آبان تا 21 دی 1395

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- هر نت برگی مجاز به استفاده از یک نت برگ به ازای هر پکیج

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- برگزاری دوره: روزهای فرد از ساعت 8 الی 15

- جهت اطلاع از بقیه سانس ها با باشگاه ورزشی افروز تماس گرفته شود

- تلفن جهت هماهنگی: 09214186929

- نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

- رزرو و هماهنگی حداکثر تا دوهفته قبل از پایان مهلت استفاده

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نیست

 

توضیحات

مارشال ایروبیک چیست؟

مارشال ایروبیک تلفیقی کارشناسی شده از تکنیک های هنر رزمی کیک بوکسینگ و رشته ورزشی ایروبیک است . این رشته ورزشی با در نظر گرفتن شرایط فنی هر دو رشته فوق الذکر به گونه ای طراحی شده است که هنرجویان علاوه بر بهره گیری از فواید و خواص روحی و جسمی ایروبیک،با اجرای فنون کیک بوکسینگ و در واقع هنر دفاع شخصی نیز آشنا و نسبت به اجرای آن تسلط خوبی پیدا خواهند کرد که این امر بخودی خود علاوه بر سلامتی و نشاط ،علاقه مندان را در زمینه هنرهای رزمی و دفاع شخصی در قالب هنر رزمی کیک بوکسینگ مسلط خواهد کرد . تلفیق دو رشته یاد شده به گونه ای است که موجب می گردد هنرجویان ایروبیک و کیک بوکسینگ را در محیطی شاد و مفرح آموزش ببینند که این امر نیز در ایجاد انگیزۀ بیشتر برای ورزش و همچنین پایداری و تداوم حضور در کلاس های ایروبیک رزم نقش بسزایی دارد.

نقش و موقعیت مارشال ایروبیک در سلامت و چربی سوزی:

نقش ورزش در سلامتی و پیشگیری و حتی درمان بیماری ها بر هیچکس پوشیده نیست و بر اساس دستاوردهای نوین علم پزشکی،پرداختن منظم به امر ورزش موجب می گردد تا ورزشکاران با اجرای حرکات ورزشی علاوه بر پیشگیری از بسیاری بیماری ها بتوانند در صورت بروز بیماری های جسمی و روحی،با ورزش منظم و مداوم نسبت به درمان بموقع آن اقدام نمایند . یکی از معضلات امروزی انسان ها که بر اثر کم تحرکی و روی آوردن به زندگی ماشینی ایجاد شده است اضافه وزن و در پی آن ابتلا به چاقی ، چربی مضر و دیابت است . کم کردن وزن اضافی بدن و چربی سوزی دارای یک فرمول ساده است . (باید بیش از آن مقداری که کالری مصرف می کنید، کالری بسوزانید). برای رسیدن به این هدف برابر تحقیقات انجام شده 5 روش و ورزش ذیل کارآمدترین تمرینات ورزشی برای کالری سوزی و لاغری شناخته شده اند.

حال براحتی می توان دریافت که مارشال ایروبیک بعنوان تلفیقی از دو رشتۀ کیک بوکسینگ و ایروبیک تا چه اندازه جهت سوزاندن کالری در بدن انسان مفید خواهد بود .  در مارشال ایروبیک با بهره گیری از اصول و قواعد اینتروال و تمرینات استقامتی ، متابولیسم بدن در حد قابل توجهی بالا می رود . در این مورد نیز مانند هر برنامۀ تناسب اندام دیگر مقدار کالری مصرف شده ، بر حسب سن ، جنسیت ، وزن ، سطح تناسب اندام کنونی و شدت تمرین در افراد مختلف متفاوت است. همچنین مفرح بودن این رشته به همراه فواید زیادی که برای کاهش وزن دارد آن را به یکی از رشته های محبوب ورزشی تبدیل خواهد کرد.

تقسیم بندی های آموزشی مارشال ایروبیک:

در ایروبیک رزم، سیستم آموزش و ارتقاء هنرجویان بر اساس اجرای حرکات ورزشی تقسیم بندی شده است تا علاوه بر قانونمند کردن آموزش و ارتقاء ، سیستمی جهت ایجاد انگیزه برای هنرجویان فراهم شود . برای نیل به این هدف 6 سطح مقدماتی آموزشی جهت ارتقاء در نظر گرفته شده است که در هر سطح هنرجو حرکات پایه ایروبیک و ترکیب آن با کیک بوکسینگ را فرا خواهد گرفت . پس از آن هنرجویان فرم های مسابقاتی و استاندارد شده را فرا خواهند گرفت که شامل فرم يك  فرم دو است.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط