ارزش واقعی: 50,000 تومان
پرداخت شما: 35,000 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

یوسف آباد، نبش 41، ساختمان صدف، طبقه سوم، واحد 8 - شماره تماس:021-88616947

ویژگی ها

- لذت گشت و گذار درروستای دنج و زیبای شهرستانک با مناظر و چشم انداز های طبیعی فراموش نشدنی

- واقع در منطقه البرز مرکزی

- بازدید از کاخ ناصری

- نوشیدن چای ذغالی

- ایاب و ذهاب با اتوبوس یا میدل باس توریستی

- خدمات تور : وسیله نقلیه توریستی در اختیار با توجه به تعداد گردشگران ، بیمه حوادث مسافرتی و مسئولیت مدنی ، راهنما و کمک راهنما

- یک وعده صبحانه

- 2 بار پذیرایی در بین روز

- نهار بر عهده مسافر

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 08 آذر تا 08 آذر 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در تعداد خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- ظرفیت کل تور 30 نفر است

- تلفن جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر 88891350 و 88890027

- خریداران محترم بایستی قبل از ثبت خرید خود با ژیوار جهت هماهنگی تماس گرفته در غیر اینصورت مسئولیت با خودشان میباشد

- آغاز حرکت 8 آذر ماه ساعت 6 صبح از خیابان ملاصدرا،ابتدای شیراز شمالی،نبش زاینده رود، دفتر ژیوار و برگشت ساعت 10 شب

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

- تجهیزات مورد نیاز : لباس اضافی، بادگیر، کفش راهپیمایی و کوهپیمایی راحت ،کوله پشتی شخصی، ظروف اولیه شخصی، کرم ضد آفتاب، عینک و کلاه، زیرانداز یکنفره، سوت، قرص و داروهای شخصی

- برنامه سفر : پس از صرف صبحانه در رستوران به سمت روستا حرکت می کنیم. بعد از رسیدن به روستا حدود یک ساعت پیاده روی ما طول می کشد تا از کوچه باغ های زیبای شهرستانک بگذریم و به کاخ ناصری برسیم. در کنار کاخ ناصری اتراق می کنیم و تا بعد از ظهر به گشت و گذار در منطقه می پردازیم. بین ساعت 4 و 5 پس از نوشیدن چای ذغالی به تهران باز می گردیم.

توضیحات

سفر یک روزه به روستای شهرستانک، به اندازه ای زیبا و خاطره انگیز است که وسوسه انجام آن اصلا عجیب نیست. شهرستانک روستایی است در 84 کیلومتری تهران و آن‌قدر زیباست که حتی ناصرالدین شاه هم نتوانست از آن بگذرد و تقریبا 120 سال قبل قصری ییلاقی در آنجا برپاکرد تا حداقل سالی یک‌بار بساط آشپزی درباری را در آنجا راه بیندازند.
روستای خوش‌منظره شهرستانک در54 کیلومتری شمال غربی کرج با آنکه روستایی ییلاقی است، پاییزش از تابستانش هم معروف‌تر و زیباتر است. برای سفر یک روزه به این روستا، می‌توانید طوری برنامه‌ریزی کنید که صبح آنجا باشید و تا بعد از ظهر هم در روستا و طبیعت اطرافش بچرخید.

کاخ ناصری
جاده ناصری، راهی که از زمان های دور شهر ری را به مازندران متصل می‌کرد و در دوره قاجار توسعه یافت، از این آبادی می‌گذرد و کوهنوردان هنوز هم از این مسیر استفاده می‌کنند.

انتهای شهرستانک بن بست است و به قله شاه‌نشین می‌رسد که اگر از توچال کوهنوردی کرده باشید، از اینجا پایین خواهید آمد. اطراف کاخ محوطه‌ای پر از درخت دارد و رودخانه‌ای کم عمق هم از کنار کاخ می‌گذرد. می‌توانید وارد محوطه کاخ شوید.

این کاخ درحدود سال‌های 1295 قمری به دستور ناصرالدین شاه ساخته شد و امروز در فهرست میراث فرهنگی به ثبت رسیده است. این کاخ غیرمسکونی است و درِ اتاق‌ها بسته است؛ تقریبا تمام کاخ دوره ناصری تخریب شده و فقط یک ساختمان که در دوره پهلوی دوم مرمت شده بود سرپا است. در این کاخ فقط روزهای صبح جمعه برای بازدید باز می‌شود.

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.