ارزش واقعی: 15,000 تومان
پرداخت شما: 10,800 تومان

0 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

گاندی، نبش کوچه 14، پلاک 78، طبقه دوم، واحد سمت چپ - شماره تماس:02188202677

ویژگی ها

سرکه بالزامیک 500 گرمی وردا

وزن: 500 گرم

از شرکت پخش وردا

کاملا طبیعی

چاشنی سالاد

دارای آنتی اکسيدان‌


شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 10 خرداد تا 31 تیر 1397

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

هر نت برگ قابل استفاده برای سفارش یک کالا

زمان مراجعه: شنبه تا چهارشنبه  8 الی 16 و پنج شنبه 8 الی 13

 تلفن تماس جهت هماهنگی:  80 - 88202677

فقط در زمان تاریخ استفاده کالا تحویل داده می شود

زمان ارسال تا 72 ساعت پس از اتمام فروش از روی سایت نت برگ

نحوه ارسال: حضوری/ پیک

حضوری: با هماهنگی قبلی

پیک: هزینه به عهده مشتری

ارسال رایگان به ازای خرید بیشتر از 12 عدد

 

توضیحات

سرکه بالزامیک 500 گرمی وردا

شركت توليدي وردا با سابقه نزديك به نيم قرن در امر توليد مواد غذايي، محصولات توليدي خود را با نام تجاري " وردا " به بازارهاي مصرف داخلي و خارجي عرضه مي‌نمايد. اين شركت با توليد سركه وردا در سال 1346 فعاليت خود را آغاز نمود و پس از آن با ادغام گروه توليدي زرتاك در مجموعه وردا تكميل سبد كالاهاي توليدي صورت پذيرفت و بدين ترتيب با عرضه محصولات كيفي موفق شد ضمن كسب رضايت مصرف كنندگان گرامي، سهم قابل توجهي از بازار مصرف را به دست آورد. در حال حاضر محصولات توليدي اين گروه شامل انواع سركه‌هاي تقطيري و ميوه‌اي از قبيل سركه سيب، سركه خرما و سركه بالزاميك ( به عنوان اولين توليد كننده ايراني سركه بالزاميك )، انواع خيارشور، سير ترشي و انواع ترشيجات و همچنين انواع ماكاروني رشته‌اي و فرمي مي‌باشد.

سركه بالزاميک:

سركه بالزاميک نوع خاصی از سركه است كه از تركيب سركه انگور و شيره انگور و  سپس ماندگاري طولاني مدت اين مخلوط در بشكه هاي چوبي به دست مي‌آيد.

بعضی از خواص سركه بالزاميک:

1-     سرکه بالزاميک داراي گروهي از آنتي‌اکسيدان‌ها است که به آنها ترکيبات پلي‌فنولي گفته مي‌شود. پلي‌فنول‌ها راديکال‌هاي آزاد توليد شده در بدن را خنثي مي‌کنند و در نتيجه عملکرد سيستم ايمني بهبود مي‌يابد. از اين رو سرکه بالزاميک مي‌تواند خواص ضدميکروبي و ضدعفوني‌کنندگي داشته باشد. در قديم از اين سرکه براي درمان عفونت‌هاي ويروسي و باکتريايي و ضدعفوني کردن زخم‌ها استفاده مي‌شده است.

2-     اگر به جاي سس‌هاي پرچرب که به‌طور معمول براي سالاد استفاده مي‌شود، از اين نوع سرکه استفاده شود، طبيعتا دريافت چربي در رژيم غذايي کاهش مي‌يابد که در مصرف طولاني مدت مي‌تواند به بهبود کنترل وزن و بهبود سطح چربي‌هاي خون منجر شود.

3-     سرکه بالزاميک در محيط معده، حالت اسيدي ايجاد مي‌کند. به‌طور معمول در افراد جوان و سالم، محيط معده به اندازه کافي اسيدي است اما در افرادي‌که به هر علت ترشح اسيد معده آنها کاهش يافته است مانند افراد سالمند يا کساني ‌که قسمتي از معده آنها با عمل جراحي برداشته شده است، استفاده از اين سرکه به اسيدي‌تر شدن محيط معده کمک مي‌کند و در نتيجه فرآيند هضم و جذب بسياري از مواد مغذي بهبود مي‌يابد.

4-      برخي منابع معتقدند که استفاده از اين نوع سرکه باعث بهبود حساسيت به انسولين مي‌شود و در نتيجه مي‌تواند به کنترل قند خون در افراد مبتلا به ديابت کمک کند.

5-    از اين نوع سرکه مي‌توان به ميزان چند قاشق مرباخوري در سالاد استفاده کرد. مخلوط سرکه بالزاميک و روغن زيتون يک سس مغذي و سالم براي مصرف سالادها معرفي مي‌شود. 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

برچسب های مرتبط