ارزش واقعی: 48,000 تومان
پرداخت شما: 38,400 تومان

108 خرید

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

جنت آباد، تقاطع همت، برج طوبی، واحد 803 - شماره تماس:4815

ویژگی ها

- مجموعه KING 36

- نسل جدید Autorun آنلاین

- امکان دسترسی به بیش از ۶۵۰ گیگابایت نرم افزار تخصصی و کاربردی کمیاب (۱۵۰ گیگابایت نرم افزار در دیسک ها و ۵۰۰ گیگابایت نرم افزار به صورت آنلاین)

- امکان دریافت نسخه جدید نرم افزارها در هر هفته و برنامه های درخواستی کاربران

- کتاب راهنمای تمام رنگی شامل توضیحات نرم افزارها، نکات ضروری و پاسخ به سؤالات متداول کاربران

- نسخه نهایی Windows 8.1 شامل ویرایش های Basic، Pro، Pro with Media Center و Enterprise

- Adobe CC Collection 2014، مجموعه نرم افزارهای حرفه ای Adobe با قابلیت تایپ فارسی

- آنتی ویروس و فایروال NOD32 با امکان آپدیت 2 ساله از سرورهای اصلی شرکت ESET

- استفاده ازDVD 9GB ، تولید شده با تکنولوژی روز آلـمان، سازگار با تمامی DVD ROMها

- Autorunزیبا و هوشمند، بدون نیاز به پیش نیاز نرم افزاری،  سازگار با تمامی نسخه های ویندوز

- بدون قفل، با امکان فعال سازی خودکار بیش از 90% نرم افزارها، بدون نیاز به دخالت کاربر

- تنها مجموعه به همراه فشرده سازی بالای نرم افزارها با استفاده از تکنیک های فوق پیشرفته

- سازگاری کامل نرم افزارها با ویرایش های ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوزهای 7، 8، 8.1 و XP (32-bit)

- قرارگیری سری جدید محصولات آموزشی شامل AutoCAD،3ds Max ، CorelDRAW و...

- آموزش اینتراکتیو سیستم عامل Windows 8، به همراه شبیه ساز نصب ویندوزهای 8 ، 7 و XP

- برترین سیستم پشتیبانی نرم افزاری در کشور با 30 خط تلفنی جهت پاسخگویی به کاربران گرامی

- جهت دریافت لیست نرم افزارهای موجود در KING 36 اینجا کلیک کنید

- جهت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول اینجا کلیک کنید

- ارسال رایگان در سراسر کشور

 

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 21 آبان تا 30 آبان 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- هر نت برگ قابل استفاده برای خرید یک مجموعه نرم افزار

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- تحویل به صورت پیک رایگان درب منزل مشتری در تهران

- تحویل به صورت پستی رایگان درب منزل مشتری در سراسر کشور

- زمان ارسال : تا 72 ساعت پس از خرید و اطلاع و هماهنگی با فروشنده

- لطفا پس از خرید با فروشنده تماس بگیرید و کد نت برگ خود را اعلام فرمائید تا ارسال انجام شود

- جهت هماهنگی قبلی و اطلاعات بیشتر تماس با شماره 4815 داخلی 101 خانم جلیلوند

- ارسال از ساعت 10 الی 17 صورت می گیرد روزهای شنبه تا چهارشنبه

- ارائه پرینت نت برگ الزامی است

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

مفهوم نسل جدید مجموعه های نرم افزاری چیست؟

همان طور که ۱۴ سال پیش برای اولین بار در کشور مفهوم مجموعه نرم افزاری را با نام تجاری KING به کاربران معرفی کردیم، اکنون مفتخریم نسل جدیدی از مجموعه های نرم افزاری را رونمایی کنیم. ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که مفهوم نسل جدید مجموعه های نرم افزاری چیست و چه تفاوتی با نسل های قدیمی تولید شده توسط سایر شرکت ها دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که تغییر در بسته بندی محصول، استفاده از DVD 9GB یا قرارگیری نسخه جدید چند نرم افزار همگی مربوط به نسل قدیمی مجموعه های نرم افزاری بوده و هیچ کدام معرف نسلی جدید نمی باشند. تمامی معنی و مفهوم نسل جدید مجموعه های نرم افزاری در برنامه ای خلاصه می شود که ما نام Autorun آنلاین را برای آن برگزیدیم. در واقع نسخه جدید KING علاوه بر اینکه تمامی ویژگی های نسل قدیمی مجموعه های نرم افزاری را شامل می شود، دنیایی از ویژگی های جدید را توسط Autorun آنلاین پیش روی شما قرار خواهد داد.

 

معرفی نرم افزار Autorun آنلاین

کارشناسان خبره شرکت پرند، با بررسی های دقیق در طی چند سال گذشته، راه حلی هوشمندانه برای کنار گذاشتن همه محدودیت های نسل قدیم مجموعه های نرم افزاری، برای شما در نظر گرفته اند که می توان آن را بزرگترین تحول در زمینه دسترسی کاربران به نرم افزارهای روز دنیا دانست.

بر این اساس برنامه نویسان حرفه ای شرکت پرند، نرم افزاری با نام Autorun آنلاین را طراحی و پیاده سازی کرده اند که امکان اتصال شما به آپدیت ترین و بزرگترین بانک نرم افزاری کشور را مقدور می سازد. بانک نرم افزاری شرکت پرند شامل بیش از ۵۰۰ گیگابایت نرم افزار بوده که روز به روز بر تعداد و حجم نرم افزارهای قرار گرفته در آن، افزوده می شود.

این نرم افزار بی نظیر می تواند در هر زمانی با اتصال به سرورهای قدرتمند شرکت پرند، آخرین نسخه از لیست نرم افزارها را دریافت کند و بلافاصله آنها را در اختیار شما قرار دهد. از آنجاییکه لیست نرم افزارها هر هفته آپدیت می شود، شما می توانید همواره به آخرین نسخه از نرم افزارهای مورد نظر خود از طریق یک نرم افزار واحد دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب خرید یک نسخه از مجموعه KING، شما را از هرگونه دیسک یا مجموعه نرم افزاری دیگر بی نیاز خواهد کرد.

این برنامه منحصربه فرد در حقیقت ترکیبی از یک موتور جستجوگر قدرتمند، یک نرم افزار مدیریت دانلود و یک نرم افزار مدیریت فایل های فشرده می باشد. همچنین نرم افزار به صورتی طراحی شده که علاوه بر امکان دریافت لیست جدید برنامه ها در هر هفته می تواند برای اضافه شدن قابلیت ها و نیازهای جدید کاربران، خود را آپدیت کند. برای آشنایی شما با این نرم افزار پیشرفته عکسی از محیط آن را به چند بخش تقسیم کرده ایم که در ادامه به توضیح هر یک از قسمت های آن خواهیم پرداخت.

 

١ - برای اتصال به بانک نرم افزاری شرکت پرند و امکان دانلود نرم افزارها شما نیاز به یک کد VIP خواهید داشت. در داخل بسته های KING یک کارت VIP به صورت هدیه قرار داده شده که شما با وارد کردن کد موجود در آن می توانید به سرورهای قدرتمند شرکت پرند متصل شوید.

 

٢ - در بالای این بخش نسخه نرم افزار و نسخه لیست برنامه ها به شما نمایش داده می شود. از آنجاییکه شرکت پرند هر هفته لیست نرم افزارها را آپدیت می کند برای دسترسی به نسخه جدید برنامه ها کافیست تا بر روی گزینه به روز رسانی لیست نرم افزارها کلیک کنید. با این کار جدیدترین نرم افزاهای اضافه شده به لیست، به ترتیب در بخش Applications نمایش داده خواهند شد. همچنین امکان دارد در هر زمانی شرکت پرند بر اساس بازخورد نظرات کاربران و افزودن قابلیت های بیشتر، نسخه جدیدی از Autorun آنلاین را منتشر کند. در این صورت Autorun به صورت هوشمند فایل های مورد نیاز خود را دانلود کرده و خود را آپدیت خواهد کرد. تمامی نرم افزارهای قرار گرفته در بانک نرم افزاری شرکت پرند همانند دیسک ها به صورت دقیق دسته بندی شده اند و شما می توانید از بخش انتخاب گروه، دسته نرم افزارهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال نرم افزارهای مورد استفاده مهندسین مکانیک در عنوان Mechanical Engineering قرار داده شده اند. همچنین گزینه جستجو در نام به شما امکان می دهد تا در کسری از ثانیه بتوانید نرم افزار مورد نظر خود را در بانک نرم افزاری شرکت پرند جستجو کنید.

 

٣ - این بخش شامل لیست تمامی نرم افزارهای قرار گرفته در بانک نرم افزاری شرکت پرند بوده که تعداد و حجم نرم افزارهای قرار گرفته در آن همواره در حال افزایش می باشد. برای اینکه کاربران گرامی از آخرین نرم افزارهای اضافه شده به لیست برنامه ها مطلع شوند، این بخش بر اساس تاریخ مرتب شده است. به این معنی که نرم افزارهای جدیدتر پس از هر بار به روز رسانی در بالای لیستی که مشاهده می کنید قرار خواهند گرفت.

 

۴ - مهم ترین بخش از نرم افزار Autorun آنلاین قسمت دانلود آن بوده که امکانات بی نظیری در اختیار شما قرار می دهد. پس از انتخاب نرم افزار مورد نظر خود کافیست تا بر روی دکمه شروع دانلود کلیک کنید. با این کار Autorun آنلاین با برقراری چندین کانکشن موازی شروع به دریافت فایل با استفاده از حداکثر سرعت اتصال اینترنتی شما می کند. هر زمانی که تمایل داشته باشید می توانید عملیات دانلود را متوقف کرده و در زمان دیگری ادامه دانلود را انجام دهید. همچنین در صورت قطع شدن اتصال اینترنتی، اتوران میزان دانلود شده از فایل را ذخیره کرده و نیازی به دانلود مجدد فایل از ابتدا نمی باشد. در این بخش می توانید اطلاعاتی از قبیل حجم فایل، میزان حجم دانلود شده، سرعت لحظه ای دریافت فایل و زمان باقی مانده تا اتمام دانلود را مشاهده کنید. پس از اتمام دانلود، نرم افزار به صورت هوشمند فایل را در مسیر مورد نظر شما از حالت فشرده خارج کرده و فایل های نصبی و فعال سازی برنامه را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

 

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

mahan zaami

سلام 1-این مجموعه کینگ 2013 قدیمی است یا 2014 جدید 2-آیا نرم افزار آندروید هم روی دی وی دی ها موجود است یا قابل دانلود بر روی سایت هست یا خیر ؟

نت برگ

ماهان عزیز، جهت کسب اطلاعات جامع تر در خصوص مجموعه کینگ به شما پیشنهاد می کنیم با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید.

سید هادی پاکدامن

سلام، تعداد دی وی دی ها چندتاس بالاخره؟ 16 ؟ 60 ؟ 76 ؟ تشکر

نت برگ

سید هادی عزیز، شما امکان دسترسی به بیش از ۶۵۰ گیگابایت نرم افزار تخصصی و کاربردی کمیاب (۱۵۰ گیگابایت نرم افزار در دیسک ها و ۵۰۰ گیگابایت نرم افزار به صورت آنلاین) را دارید.یعنی این پکیج شامل 16 DVD9 می باشد.