ارزش واقعی: 6,000 تومان
پرداخت شما: 2,940 تومان

108 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

شریعتی،روبروی متروی قلهک،ساختمان ASP، - شماره تماس:22007220

ویژگی ها

- امکان سفارش از منوی باز تا سقف 6000 تومان شامل : 

    - انواع نوشیدنی های سرد و گرم

    - انواع بستنی 

    - سیر شدنی

    - دارای منوی ویژه صبحانه

- پخش موسیقی

- امکان برگزاری جشن تولد

- دارای کتابخانه

- دارای مجلات فرانسوی

- محیطی دنج و آرام

- گپ و گفتگو به زبان فرانسه ( محیطی جهت کمک به زبان فرانسه)

- بدون مالیات و حق سرویس

- ظرفیت : 35 نفر

- جهت مشاهده منو اینجا کلیک کنید

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 27 اسفند تا 28 اردیبهشت 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- تنها 1392 نت برگ موجود میباشد

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- ساعات مراجعه : همه روزه از ساعت 7 الی 23

- سه روز اول عید تعطیل می باشد

- زمان استفاده : از 28 اسفند ماه تا پایان روز 28 اردیبهشت ماه ماه 1392( به استثنای تعطیلات نوروزی)

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

- نت برگ خریدرای شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

رابطه شما با یک فنجان قهوه داغ چطور است؟ یا بهتر است بپرسیم آیا یکی از ۴۰۰ میلیارد فنجان قهوه‌ای که سالانه توسط مردم سراسر جهان نوشیده می‌شود، به شما تعلق دارد؟ اصلا آیا می دانستید قهوه پرطرفدارترین مایع نوشیدنی در سراسر جهان است و برخی‌ معتقدند پس از نفت، قهوه دومین مایع پرطرفدار دنیاست!

شما فنجان قهوه داغ خود را چطور و کجا نوش جان می‌کنید؟ نوشیدن یک فنجان قهوه در فرهنگ‌ها و اجتماعات مختلف به اشکال متفاوتی صورت می‌گیرد. چون هر فردی به تنهایی می‌تواند فنجان قهوه‌‌اش را در منزل هم میل کند اما اینکه کی، چه وقت و با چه افرادی و در کجا برای نوشیدن این فنجان قهوه دور هم جمع می‌شوند در هر فرهنگ و کشوری مختلف است و مفهوم متفاوتی دارد. 

ورود قهوه به ایران و تمایل مردم به مصرف آن از دربار صفویه که تنها مربوط به درباریان و شاه بود گرفته تا زمانی که کم کم این نوشیدنی در بین قشر تحصیلکرده و مرفه ایران رواج یافت و قهوه‌خانه‌هایی برپا شد تا دوران معاصر که کم کم کافه‌ها شد پاتوق قشر روشنفکر جامعه تا امروز که کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها یکی از پاتوق‌های اصلی جوانان است ادامه داشته و تاریخ پر فراز و نشیبی را طی کرده، اما تنها اصل ثابت، علاقه مردم به نوشیدن یک فنجان قهوه در جمع دوستان بوده است.

شاید بد نباشد در یک محیط دنج و آرام و در یک فضای متفاوت ما هم بادوستانمان دور هم جمع شویم یا به رسم قهوه‌‌خانه‌های قدیم ایران شاهنامه و حافظ بخوانیم، یا به رسم کمی بعدتر و به یاد کافه نادری بحث‌های داغ اجتماعی و روشنفکرانه داشته باشیم و یا نه فقط بخواهیم خستگی یک روز سخت کاری را با خوردن قهوه نشاط‌آور در کنار دوستان در کنیم.

Nava

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

نیما غلام نژاد

سلام من در سایت نت برگ ... تومان اعتبار دارم و میخواستم از محل این اعتبار دو عدد کافی شاپ فرانسوی نوا را خرید کنم ممنون میشم اگر مبلغ خرید رو از اعتبار من کم کنید و کوپن خرید رو برام بفرستین ... ... مبلغ اعتبار: ...تومان موضوع خرید: کلفی شاپ فرانسوی نوا تعداد خرید: دو عدد مبلغ هرید: ... تومان با تشکر نیما

نت برگ

نیما جان، شما میتوانید از موجودی خود خرید نمایید و کدها را دریافت کنید،جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید. با تشکر