ارزش واقعی: 16,000 تومان
پرداخت شما: 8,000 تومان

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

تهران، میدان جمهوری، نواب جنوبی، نبش کوچه عبدالله زاده، پلاک 456 - شماره تماس:02166935053

ویژگی ها

مشاهده منو

- نت برگ آنی: امکان استفاده از یک لحظه پس از خرید تا پایان زمان استفاده

- امکان سفارش از منوی باز رستوران سلف سرویس آرمان تا سقف 16,000 تومان با خرید این نت برگ

- رستوران سلف سرویس آرمان فاقد حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده میباشد

- منوی نوشیدنی ها شامل نت برگ نمیباشد

- با استفاده از مواد تازه و تهیه روزانه

- دارای محیطی لوکس و زیبا

- رستوران سلف سرویس آرمان دارای محیطی خانوادگی و دلنشین

- بهره مندی از پرسنل مجرب و دوره دیده

- همراه با پخش موسیقی

- با استفاده از برنج 100% ایرانی

- دارای اینترنت wi-fi

- با 70 نفر ظرفیت پذیرایی

- رستوران سلف سرویس آرمان دارای فضای مناسب برای پارک خودرو

- امکان پذیرایی جهت جشن ها و مهمانی ها در رستوران سلف سرویس آرمان با هماهنگی و رزرو قبلی

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 01 مهر تا 01 آبان 1395

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر و یک سفارش

- ساعات کاری رستوران سلف سرویس آرمان: از ساعت 12 الی 16:30 و 20 الی 23:30

- مراجعه تنها با هماهنگی و رزرو قبلی با شماره 66935053 - 66935051

- رستوران از ارائه خدمات به مراجعین بدون هماهنگی و رزرو قبلی معذور می باشد

- نت برگی عزیز، استفاده از نت برگ خود را به روزهای پایانی موکول نفرمایید

- رزرو و هماهنگی حداکثر تا دوهفته قبل از پایان مهلت استفاده

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی می باشد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

- قبل از تهیه نت برگ بررسیهای لازم را به عمل آورید

توضیحات

برنج ایرانی خوش عطر و طعم با کباب بختیاری که به ترتیب صف کشیده و ریحان سبز و ترو تازه کنار بشقاب و ظرف دوغ با نعنا و گل محمدی آنچنان هوش از سر می‌برد که چاره‌ای جز نشستن و خوردن با اشتهای غذا نداری. این غذا آنچنان خوشمزه است و طعم به یادماندنی دارد که به زحمت از یادتان می‌رود و هر جا که باشید طعم غذای رستوران سلف سرویس آرمان زیر دندانتان هست. در رستوران سلف سرویس آرمان غذا را زیر دندان که می‌گذاری یاد و خاطره پنجدری خانه خانجون زنده می‌شود که مهمان دارد و عطر برنج و انواع خورشت و خوراک از مطبخ ته حیاط سرک می‌کشد و رفت و آمد مهمانان و همهمه بچه‌‌ها و پچ پچ زنان زیر چادرسفیدهای گلدار را برایت زنده می‌کند و سفره‌ای که سرتاسر اتاق گسترده می‌شود و به یمن ورود غذای خانجون همه ساکت می‌شوند و ساعتی صرف خوردن غذایی می‌شود که هر چه می‌خوری سیر نمی‌شوی. لذت ناب یک ظهر خاطره‌انگیز را تمام می‌کند.

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

ایمان محمدی

با سلام و وقت بخیر رستوران تمیز و زیبا و آرام وبرخورد پرسنل نیز مناسب بود که جای تشکر دارد . اما دو نکته وجود داشت : 1- چرا به ما پیشنهاد غذای ویژه یا معمولی دادند و اظهار داشتند که غذا های داخل منو معمولی است ؟ و این در حالی است که اگر هم غذای ویژه وجود داشت چرا در منو نیست و به صورت سکرت و درگوشی مطرح می شود ؟ 2 - اگر غذا سلف سرویس است چرا غذای ما که با نت برگ مراجعه کردیم را از سلف ندادند در صورتی که کباب لقمه و جوجه در سلف موجود بود ولی به ما گفتند غذا را انتخاب کردید بنشینید تا برایتان بیاوریم!؟ و آوردن غذا هم 15 دقیقه طول کشید . پس ارائه سلف سرویس برای نت برگ نبود . دوستان عزیز نت برگ من مدت هاست همراه شما و مشتریتان هستم و این نکته که عرض می کنم فقط از جهت همراهی بیشتر و بهتر است . به نظر من تیم شما نیازمند یک گروه ممیزی در اجرائیات و ارائه خدمات به مشتریانتان می باشد تا با مراجعه و استفاده از خدمات ، کنترل واقعی و غیر محسوس بر کار داشته باشند . چرا که من بارها برخورد کردم که برخورد و نگاه ارائه دهنده سرویس به کسانی که با نت برگ مراجعه می نمایند غیر عادی و گاها با تحقیر است . در حالی که اگر فرهنگ سازی شود اتفاقاً کسانی که با نت برگ به ایشان مراجعه می نمایند معمولاً اهل قلم و فضای مجازی و ارتباطات جدید هستند و این فرصتی مناسب برای معرفی و تبلیغ خدمات و محصول ایشان خواهد بود . با تشکر فراوان - ایمان آهوپار 95/07/28

نت برگ

ایمان عزیز، منتظر نظرات و پیگیری مدیریت رستوران آرمان در خصوص موارد ذکر شده از سوی شما میباشیم. مطمئنا کلیه موارد توسط مدیریت رستوران بررسی خواهد شد.

محبوبه زینالی

من از نت برگ استفاده کردم محیط رستوران و برخورد پرسنل خانم خیلی خوب بود. منو درست بود. فقط یک نکته منفی که به من برخورد چک کردن بارکد پرینتر نت برگ با بارکد اسکنر جهت بررسی تقلبی نبودن نت برگ بود. اگر لیست شماره نت برگها را رستوران داشته باشد و در کامپیوتر وارد کند میتواند به راحتی با چک کردن آن صحت را بررسی کند تا به مشتری هم برنخورد. با تشکر

نت برگ

محبوبه جان، از رضایت شما خرسندیم. دوست خوبم، بعضی از مجموعه ها صرفا برای راحتی خودشان در باطل کردن کد به جای وارد کردن آن در سیستم از دستگاه بارکد خوان استفاده می کنند و این مورد مربوط به بررسی تقلبی بودن نت برگ نمی باشد.

برچسب های مرتبط