ارزش واقعی: 10,000 تومان
پرداخت شما: 5,000 تومان

313 خرید

-

زمان باقیمانده

روزساعتدقیقهثانیه

تهرانپارس - شماره تماس:77294433

ویژگی ها

- امکان سفارش از منوی باز پیتزا چشم آهو

    - پیتزاها

    - ساندویچ ها

    - برگرها

    - پیش غذاها

- ظرفیت 30 نفر

- بدون حق سرویس

- برای مشاهده منو اینجا کلیک کنید

شرایط استفاده (به پایان رسید)

فرصت استفاده از 05 شهریور تا 05 آبان 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

- بدون محدودیت در خرید نت برگ

- هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

- ساعات کاری: همه روزه از ساعت 11.30 صبح الی 24

- حتما قبل از مراجعه برای رزرو زمان مورد نظر خود با شماره 77294433 تماس حاصل نمایید

- زمان استفاده: از 5 شهریور ماه تا پایان روز 5 آبان ماه

- ارائه پرینت کد نت برگ الزامی می باشد

- نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

توضیحات

به قیافه آدم‌ها موقع خوندن منوی فست‌فود نگاه کردید؟ این بار کمی دقت کنید. با دقت تمام اول اسم غذا و بعد جزئیات که شامل محتویات غذا می‌شه را دنبال می‌کنند. در پایان هر کدام مکث کوتاهی می‌کنن آب دهنشون را به اصطلاح قورت می‌دن و میرن سراغ عنوان بعدی و باز داستان به همین منوال ادامه داره. در مورد برخی از اسامی کمی این تامل و ابی که از دهن راه می‌افته بیشتره و در مورد بعضی کمتر. اما اصل مشترک در تمام مواقعی که قرار از یک منوی باز یک نوع فست فود انتخاب کنید اینه: هر اسمی را که می‌خونید مطمئن می‌شید که همین غذا را می‌خواید. به انتهای منو که میرسید هوس لیست بلندی از انواع پیتزا و ساندویچ و پاستا و هر گزینه پیشنهادی موجود در منو را دارید. بعد تصمیم می‌گیرید که حداقل دو یا سه نوع غذا سفارش بگیرید. با کلی خویشتن‌داری دو نوع غذا سفارش می‌دید و تا رسیدن و آماده شدن غذای شما، حرکت گارسون و غذاهایی را که به هر میزی می‌بره با نگاه تا جایی که می‌تونید دنبال می‌کنید و ...

این داستان در فست‌فود چشم آهو هم با تمام جزئیات و با شدت بیشتری ادامه داره با این تفاوت که بعد از خوردن یک غذای کامل، با چشم در منوی موجود دنبال اسم هیجان ‌انگیز دیگری می‌گردید برای دفعه دومی که حتما به آنجا سری میزنید. 

در فست فود چشم آهو از یک غذای خوب لذت ببرید و مشتری دائمی بمانید. با 50 درصد تخفیف و پرداخت 5000 تومان تا 10000 تومن سفارش دهید.

رستوران آهو

رستوران آهو

پرسش و پاسخ

کاربر گرامی جهت طرح پرسش لطفا ابتدا واردشوید.

حمید رضا فاضلی

نت برگ عزیز سلام جاتون خالی دیشب رفتیم چشم آهو و از نت برگ هامون استفاده کردیم .فوق العاده عالی بود هم برخوردشون و هم غذاهاشون ، 4 مدل غذا سفارش دادیم یکی از یکی بهتر بودن. من به این رستوران از 5 تا ستاره ، 5/4 میدم . اگه امکانش باشه تا نقطه نظرات استفاده کنندگان از نت برگ ها اعلام و ثبت بشه تصورشو بکنین چه دائره المعارف ارزشمندی درست میشه از مراکز مختلف تهران و این برای رستوران ها و کلیه خدمات دهندگان چه تبلیغات ارزنده ای میشه. منظورم اینه که پایان یه نت برگ برای ارایه دهنده اش تازه شروع باشه . اینجوری انگیزه شان برای کیفیت بهتر بیشتر هم میشه . باز هم تشکر میکنم از نت برگ های خوبی که ارایه میدین .

shahin honari

سلام میشه 1 نت برگ اضافه بگیریم و باهاش 2 تا پیش غذا تا 10000 تومان بگیریم؟

نت برگ

شاهین عزیز، با هر نت برگ می بایست حتماً یک سفارش از غذای اصلی را داشته باشید.بنابراین نمی توانید با یک نت برگ دو پیش غذا را سفارش دهید. با تشکر